jueves, 16 de agosto de 2012

La Illa Roja

Días de relax... una previsión meteorológica atractiva, escapadilla matutina y vuelta a la cama mientras el mundo sigue rodando...


EL ANFITEATRO
Canon 5DmkII, Canon 16-35 a 18mm, trípode, nivel burbuja, filtro degradado hard 2 pasos.
30s; f/13; ISO800.


LA ILLA ROJA EN UN MAR TURQUESA
Canon 5DmkII, Canon 24-105 a 40mm, trípode, nivel burbuja, filtro DN 6 pasos.
13s; f/16; ISO100.

PD: Este es un ejemplo de salida fotográfica planificada enteramente con el iPhone.

9 comentarios:

  1. M'agraden la segona en especial l'aigua.
    Bones vacances Gorka.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A mi tb, i és curiós pq si l'analitzes no segueix cap regla de composició...

      Eliminar
  2. Treu lo de "Sa", que fa mal als ulls!!!
    :-)
    Coneixes la piscina a les roques de Fornells, amb aigua del mar? Li treuries molt suc, amb el cap de Begur darrera...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Actualitzat!

      Parles de Cap Sa Sal, i aquest sí que va amb SA 8^)

      Eliminar
  3. Dos fotos al mismo modelo pero totalmente diferentes ;-)

    Me gustan la composición de la primera y los tonos de la segunda!!

    ResponderEliminar
  4. com et vaig comentar pel twetter vaig anar-hi a l'endemà q també hi havia algunes boires encara q no tant llampants com aquestes, és una cala molt difícil de compo l'illa és massa gran potser, jo vaig optar per les roques d'abaix... De totes maneres t'han quedat de lujo company! :-D

    ResponderEliminar
  5. Un indret que tinc pendent desde fa temps, espero visitar-lo en els propers mesos.
    M'agraden les dues
    Salut!!

    ResponderEliminar
  6. Nomes he estat un cop i aquest any vull "treballar-lo" mes, hem quedo amb la 2

    ResponderEliminar